خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2023-12-29

۳ بازديد

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

خرید امتیاز حساب رسالت در شهرستان مهاباد استان آذربایجان غربی
مبلغ امتیاز : 34 میلیون تومان
شهر : مهاباد
کارمزد : 2 درصد
بازپرداخت : 22 ماه
نحوه معامله : شرایطی
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

فراموش نکنید که فروشگاه‌ها نباید کالا را بیشتر از قیمت نقدی عرضه کنند. کالا کارت به صورت حضوری به شما تحویل داده می‌شود. بعد از افتتاح حساب و تشکیل پرونده‌ی تسهیلاتی کالا کارت می‌توانید کارتتان را از شعبه‌های بانک بگیرید. افتتاح حساب آنلاین در بانک مهر ایران با داشتن شماره همراه و کد ملی انجام می‌شود. یک ماه بعد از واریز تسهیلات، باید قسط‌ها را پرداخت کنید. 
در نهایت، بهتر است بدانید که بانک قرض‌الحسنه‌ی مهر ایران در قبال قیمت کالا ، موجودی انبار فروشنده‌ها و خدمات ارائه‌شده در فروشگاه‌ها مسئولیتی ندارد. بنابراین، قبل از دریافت وام کالا کارت با فروشنده‌ها صحبت کنید. اگر قسط‌های قبلی را به طور مرتب و سر وقت پرداخت کنید، باز هم می‌توانید کالا کارت بگیرید. برای دریافت کالا کارت دوم نیازی به تشکیل پرونده‌ی جداگانه و ضامن جدید ندارید.
برای دریافت تسهیلات بانک مهر ایران به شناسنامه، کارت ملی، کپی از صفحه‌های شناسنامه و کارت ملی، کپی مدارک شناسایی ضامن، فیش حقوقی و برگه‌ی افتتاح حساب احتیاج دارید.
بانک مهر ایران بانکی قرض‌الحسنه است و تسهیلات اعتباری متنوعی دارد. این بانک از افراد مختلف جامعه حمایت می‌کند و در تلاش است که با اعطای وام کیفیت زندگی مردم را بالا ببرد. در این مقاله درباره‌ی انواع وام‌های بانکی ارائه شده توسط بانک مهر ایران صحبت می‌کنیم و شرایط دریافت آن را توضیح می‌دهیم.
با استفاده از این طرح، با یک بار افتتاح حساب می‌توانید از ۳ نمونه از تسهیلات بانکی استفاده کنید و ۳ بار وام بگیرید. مبلغ وام اول معادل مبلغ واریزی شما به بانک است و ۱ درصد کارمزد دارد. مبلغ دوم به اندازه‌ی ۵۰ درصد از مبلغ واریزی به حساب شما واریز می‌شود و حداکثر ۵۰ میلیون تومان است. 

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.