خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت 2023-12-30

۳ بازديد

تماس و خرید امتیاز از سراسر کشور : 09373416009

خرید امتیاز حساب بانک رسالت در شهر اهر استان آذربایجان شرقی
مقدار امتیاز : 113 میلیون تومان
شهر : اهر
کارمزد : 2 درصد
بازپرداخت : 27 ماه
نحوه معامله : مراجعه حضوری
جهت فروش امتیاز وام بانک رسالت کلیک نمایید.
لطفاً پیش از انجام هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.
مشاهده تمامی آگهی های خرید و فروش امتیاز وام بانک رسالت

سلام، میلیون تومن ماه باید بزاری تا میلیون تومن وام با سود میلیون تومن در بازپرداخت ماهه با ماهی میلیون تومن پرداخت اقساط بگیری، یا مثلا میلیون تومن ماه باید بزاری تا همین وامو در باز پرداخت ماهه با اقساط ماهیانه حدود / میلیون تومن دریافت کنید، البته به شرطی که توی اعتبار سنجی توان پرداخت اقساط را داشته باشید.
رباخوار حداقل یه پولی به آدم میده و همراه با درصدش پس میگیره. اینا چند ماه سود پولی که تو حساب ما خوابیده رو گرفتن و وام رو هم نمیدن.
سلام، اینطور که متوجه شدم باید میلیون تومن ماه توی حساب باشه تا مشمول دریافت وام میلیون تومنی با سود میلیون تومن و باز پرداخت ماهه با اقساط ماهیانه حدود / میلیون تومن شویم، البته اگر توی اعتبار سنجی توان پرداخت این اقساط را داشته باشیم، با همین میلیون تومن ماهه با ماهی درصد امتیاز، میتونیم میلیون تومن وام بگیریم ولی باید ماهه و ماهیانه میلیون تومن با سود وام، قسط پرداخت و تسویه کنیم.
سقف وام میلیون تومان و کارمزد درصد است. هرماه معادل درصد میانگین مبلغ سپرده‌گذاری شده امتیاز وام داده می‌شود.
وام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن باید با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

جهت خرید پهپاد سمپاش از خدمات معرفی وام بانک رسالت استفاده نمایید.
همچنین می توانید از کانال روبیکای خرید امتیاز وام بانک رسالت بازدید نمایید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.